Sunday, June 7, 2009

KENDURI

Hemmmm....
Mesti semua orang ada dijemput ke kenduri kawin kan
Tak kira la sepupu ke, kawan ke, ape-ape je la.
Aku pun ade jugak
Ari sabtu (6hb) sepupu kawin, so boleh la menyelit sekali buat aqiqah sicekenit tu..
Aqiqah lembu, buat ramai-ramai ni tak la byk kos orrr ongkosnya....
tapi sayang sangat, kamera habis bateri tu yang tak dapat nk kongsi kat blog ni.
yang paling syok, sicekenit tu tak meragam langsung...asyik tido je...
dan ari ahad lak p menghantar pengantin tu kat Parit...
Lepas tu petangnye terus balik KL...
Kat highway, jem.....Penat giler.....
tapi ape-ape pun aku enjoy.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...