Thursday, October 8, 2009

HEPI BESDAY TO ME......

"Hepi Besday to me....hepi besday to me......." Aisey....genap ari ni 1hb October 2009 umur aku dh 33 tahun...
Ni ucapan yg hubby aku htr...melalui khidmat SMS lerrrrr....
"Ayang Selamat hari lahir yg ke 34 semoga panjang umur murah rezeki n panjangkan kekeluargaan kita hingga ke akhir hayat abg sayang kan ayang n anak2."
Yang bengang tu...ada ka patut yg ke 34 patutnye yg ke 33...tp takpe la..nk buat mcm mn kn...
So sempena besday tu ari sabtu (3hb) hubby belanja la mkn kt medan selera ikan bakar Jeram...
Sedapnye......dh lama x mkn last masa tu mengandungkan Alif...skg pun Alif dh 7 bulan...
Dh jadik baby gedik pun...

Ni la menu yg di oder...nasi putih, sotong goreng tepung, udang goreng butter, bawal msk tauchu, ketam stim...masa ni ketam lum sampai lg...air tembikai...sedapnye....

Ni 2 budak gedik...1 kakak gedik Nadia, 1 baby gedik Alif...


Ni lak budak gedik Fatahul...

Ni la aku n baby gedik Alif....
Ni gambar family aku yg bahagia... Nadia takde sbb tukang ambik gambar la....
So ari isnin (5hb) sambut besday Fatahul lak...belanja mkn KFC je n beli kn kete walksegan utk dia...kemain hepi lg..gambar??????.....tak ambik la...x sempat nk tangkap...
Itu je la...Jumpa lg next blog...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...