11 January 2018

JJCM @ Bayu Malam Bagan Lalang

Assalammualaikum...
Kali ni aq ingin bercerita pasal makan pula...
Sebenarnya banyak tempat tempat makan yang menarik sekita Selangor ni..
Selalu orang akan kata makan ikan bakar di Melaka..
Tapi kali ni aku memilih untuk makan di Gerai Bayu Malam Bagan Lalang.
Kenapa aq memilih gerai ni mungkin disebabkan hasil dari aku mengoogle byk yang kata kedai ni murah dan sedap..
Sambil makan tu kita boleh la tengok pemandangan laut yg terbentang tu pun kalau datang siang la ye.
Gerai ni dibuka seawal jam 5.00 petang.
Kalau pergi ke sini kami selalunya memesan menu Sotong goreng tepung (yg ni memang terbaek, kat mn pun yg aku makan, kat sini memang terasak nikmatnya), udang goreng butter, pepahat sweet sour telur. Yang lain lain tu ok je

Meh layan makanan ni..
Harga untuk 3 orang makan dalam RM59.00

Yang ni kali ke 2 aq makan..
Disebabkan aku suka makan sotong goreng tepung aq ambik lebih sotong tu...
Kali ni aku ambik
Sotong goreng tepung
Udang goreng butter
Kangkung goreng ikan masin ( sedap sgt )
Nasi putih 2
Air 3
Harga dalam RM69.00
tp memang puas kita makan...
Apa-apa pun Korang
Layan Je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...