11 February 2010

CAMERON HIGHLAND PART 2

Aku sekeluarga menginap di Hotel Wira Awan, Brinchang. Senang je nk cr...Kalau nk tau dekat tak ngan Pasar Malam Brinchang....Jauh sikit la
Kalau nk lebih dekat...Star Regency Hotel, Hotel Tudor, Flora De Cottage lebih dekat...
Aku ambik 1 bilik yg ade 2 Queen bed. Rega dia RM120.00 1 mlm...Kalau nk tanya puas ke tidak condition hotel ni...50/50 la...
Tapi yg penting family aku suka...ok la tu...

Macam ni keadaan MYVI aku...sarat marat dgn segala mcm brg.....


Masa ni Alif baru lepas mandi...sbb dr pg td tak mandi...sejukkkkk..... ni muka masa tgh nk kacau babah tido...so mama ambik gambo buat dia leka ngan mama kejap...

Ni la pemandangan depan Hotel Wira Awan. Hotel ni dimiliki oleh Bekas Tentera...Kirenye org melayu la owner dia....next aku nk cite psl day 2 kami pulak....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...