Wednesday, February 10, 2010

CAMERON HIGHLAND PART 3

Day 2 (07/02/10) Pagi2 dh hujan...lg bertambah la sejuk..Plan nk p strawberry farm...sbb dh hujan terus kn perjalanan ke Boh Tea Centre Sungei Palas...Perjalanan tak la jauh sgt...tp disebabkan keadaan jalan yg berliku2 tu...memang memenatkn terasa jauh la pulak..tp bila sampai disitu rasa nyaman dan tenang jauh daripada kebisingan kereta dan kesibukan orang2 nk pergi bekerja...

Depan signbord Tea Boh.....

Depan pintu masuk Cafe Boh...

Unik kan Cafe ni....tp aku dok kt tengah2...takut...gayat...Fatahul ni tak boleh nk percaya sgt...


NI diantara menu yg aku order...Perasan tak harga dia...hehehe...kalau beli sendiri teh yg mcm 3 in 1 tu dlm RM1.00+ je...
Sandwich telu ni mmg sedap...nak2 dia di letak kan sayur salad segar....nikmat memakannye..
Masa ni beli 1 je...ingat x sedap kan...pastu tambah lagi 2..heheheh2...
Babah makan coconut tart...panas2 lg...baru angkat dr oven...(tp x tau la baru masak ke atau baru dipanaskan ke)

NI Nadia & Fatahul...gambar diambil masa mula2 sampai kat situ...
Lepas ni aku nk cite aku p ke Kea Farm lak......





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...