15 June 2014

Apam Pokaldot

Salam Sejahtera...
dh lama x mengupdated blog...byk jugak la cerita2 yg tertunggak menunggu giliran utk di muat turun kan disini..
tiba-tiba aku rasa nk makan apam pokaldot...nk balas dendam yg hari tu x bape nk menjadi...
so dengan pertolongan Nadia...siap jugak apam aku ni...
sangat terang warnanye...




menyelit gambo apam lady bird & bees yg x bape nk elok ni...
ni aku pun last 2 week la...x sama ngn apam yg ni...

RESEPI APAM POKALDOT

2 Biji telur
140 gram tepung gandum
110 gram gula halus (aku guna 100 gram je)
75ml susu segar or susu cair
1 1/2 sk baking powder
1 sk ovalette
1 sk esen vanila
dan beberape warna yg korang suka

Cara-cara nak membuatnye korang refer kt apam pokaldot aku yg dulu
Apa-apa pun Korang Layan Je




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...