Saturday, June 14, 2014

Sukaneka Anjuran MBSB @ 14/06/2014

Salam Sejahtera...
Cerita pasal hari sukan...mcm anak2 aku lak yg sukan sek kan...
So pg2...kami ade tugas masing-masing....
ade yg jaga meja pendaftaran, pendaftaran sukan...
Ade senam robik...sakit2 bdn jugk...coz x penah buat kan....
hbs je kami mula kan la operasi masak2 tu....

ni la dia semua kawan-kawan ku...kami mewakili Biro HELWA...bj kami kaler pink lg....

Masa ni tgh bz buat apam pokaldot....apam yg ceria warna warni...ramai gk la yg dth kr booth kami...mmg la ramai...coz apam ni free je...bg mkn kat semua org....

Diantara apam yg dihasilkan....selain tu ramai gk la kawan-kawan yg daapt pengalaman membuat apam ni...senang je kan...tp penyediaan rumit sikit la....

 Lepas tu kami di panggil utk masuk pertandingan terompah gergasi....sbbnye x ramai yg masuk...takpe la aku n kawan-kawan redah jek...tp masa mula2 tu kami x jln2...berat sgt...org dh separuh perjalanan dh...aku menjerit pd kwn2 yg lain...kanan...bila kwn2 serentak angkat kaki kanan...br la ringgan sikit...
alhamdulillah kami dpt melepasi pesaingan yg lain...tiba2 group Kak Yati jatuh...so cepat kwn2 ada harapan kita dpt no 2 ni....dan akhirnye kami berjaya dpt no 2...

ni la pemenang nye...yg kt depan tu tempat pertama,
disebelah kiri tu tempat ke 3
dan kami tempat ke 2...
next year kita masuk lg ye...libatkan diri...
Hbs je sukan terus balik kerumah...sampai deman2 aku masa mlm tu...
mana tak nye cuaca cukup panas...
Apa-apa pun korang
Layan je...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...