14 September 2014

Hari Raya Aidilfitri 2014

Assalamualaikum.....
Maaf lama betul tak mengupdate blog ku ini...rasanye aku off sebelum puasa sampai la ke hari ni...
Mmg betul2 bz aku ni...nk menaip nak mengupload gambar lagi...
So hari ni aku free sikit sambil layan Buletin Utama n nak tunggu AF ni aku taip la cite2 aku yg dh basi ni....
Ni la serba sedikit cerita hari raya aku untuk tahun 2014 ni...
Meh layan....

Alif & Piqah...




 Me & Alif...

 Me & Piqah...

 Alif, Piqah & SIL

 Ni cerita raya ke 2...kami ke rumah Jana kt Taman Klebang Ipoh...nampaknye Jana dah sihat dari sakitnye....susah payah dia menhidangkan juadah kt kami ni...
TQ ye tuan rumah...hehehe..
Ni My Bro & His Wf...













 Ni la suasana raya kt rumah mak...

 Nadia & Shahirah...



 ni gambar suka suki Nadia & Shahirah...sukahati korang je snap guna kamera mama...

 Masa raya ke 4 Shahriman mesej kat aku nk join p umh Faiz dgn mamber2 yg lain tak..
ok je kata aku tp aku nk p Manong dulu nk p umh Kak Sal....
Kat umh Kak Sal terhidang rendang rusa & ayam belanda aka Otrich...sedapnye....ada durian rambutan...lepas tu aku OTW balik n call Shahriman dulu..."wait for me..." pergi kt rumah Shahriman jap...tumpang solat asar...omak ai...ganak n parunanya rumah....erm....aku entah bila la dpt ni..
Aku follow Shahriman ke rumah Faiz kat Lubuk Pusing...sampai je Suhaimi dh ade kt situ...tak lama datang Wahyuddin merempet je dia sorang2...
Faiz bz beno...buat lemang...ade gk la bihun sup tulang...Faiz kata dia yg masak..
Faiz : Shima...ok tak sup tulang aku...
Aku : Sambil tunjuk tangan...aku kata ok...
Faiz : Ye ke ni...
Aku : Ye...kot tak aku x kn makan...
dah nk Magrib ni..kami dh nk balik ni...Faiz cakap sori la kawan2..lemang still tak masak lagi...belah je tadi berderai lg pulut tu..takpe la Faiz ni pun dh cukup...
Macam biasa la sebelum balik kami bergambar dulu...tak sah la kot x bergambar kan....

 dari kiri Suhaimi & Fanily, Shahriman & Wf, Faiz, Wahyuddin, my HB & Me...

tak habis lagi berborak...sambung berborak kt luar pulak...weh...udah2 la tu...moh balik dh nk magrib ni....
Dan aku balik ke KL hari Jumaat coz sabtu aku kerja half day...
pastu bos htr msj cakap this sat not working postpone on 30/08/2014 stock take...
haish....
apa2 pun aku tetap balik ke KL jumaat jugak la...
so 2 hari berehat kt rumah lepak2 n basuh baju yg berlambak tu....
apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...