26 October 2011

Dugaan Mu Ya ALLAH....


Ya ALLAH....lg dugaan mu...knp pulak suami ku..Demi kasih sayang aku & anak2...knp kau pilih suami ku...bukankah kau tahu status dia bagaimana...kau cuba nk mengkhianati hati kwn sendiri....
Berhari2 aku pkr kn....Sampai hilang selera makan ku...bila diusulkan pada suami dia kata x ape2 yg perlu dibimbangkan...dia biasa sj...x ade hati dan perasaan langsung....tp bagaimana pulak penerimaan J terhdp suami ku......dlm 2 hari ni aku cuba berkata2....berbincang dgn suami...setelah menyedarinye kesilapan yg dilakukan....mata suami ku merah dan berkaca...berguguran jugak air mata lelaki nye...maklumla lelaki mmg terkenal dgn egonye....aku tak henti2 panjatkn doa kepada ALLAH yg maha esa...maha mendengar....bukankn pintu hati suami supaya memahami maksud yg aku cuba sampaikan...
Aku masih tak puashati lg dgn jwpn suami....mlm ni aku pergi kerumah makcik....apbila makcik terangkan cerita yg sebenarnye...baru lah suami menerima dgn hati yg terbuka..menyedari kesilapan yg telah dilakukan....dan memahami maksud yg aku sampai kan.....
dan kepada sahabat sejati ku Fiza..kau lah pendgr ku yg setia...ssh senang aku yg penting kau sentiasa menyokong aku...w/p kau tahu kdg2 sahabat mu ini ....bukan la baik sgt....hehehehe....
Terima Kasih Ya ALLAH.....kerana membuka pintu hati suamiku....


Layan......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...