Thursday, November 26, 2015

Alif Konvokasyen Pra SK Seri Tasik @ 30/10/2015

Assalamualaikum....
Hari ini ada Konvekasyen....kot k ikut kan dh 3 kali Alif konvo...tiap2 tahun...
Tp kali ni aku x dapat nk tengok coz aku dh ambil cuti dihari lain...ralatnya rasa dihati....





Setakat ni saja gambar yg sempat aku ambil...lepas tu jam 8.30pg aku dh meninggalkan Alif untuk ke tempat kerja...





Terima Kasih pada Cik Ina dan Cik Siti yg sudi mengambil gambar Alif untuk dijadikan kenang-kenangan...w/p HP Cik Ina dah kehabisan bateri....
Sorry sayang....lain kali mama akan pastikan akan bersama-sama Alif untuk mengabadikan memori yg sangat indah ini...
Kepada semua Guru-guru...
PRA SK Seri Tasik terutama Kelas Pintar, Cikgu Azah, Kak Lala (Alif kata) Cikgu Yati, Kak Shima..
Terima Kasih kerana selama ini kalian sabar mendidik anak-anak ini sehingga berjaya dimata kami...semoga ALLAH saja menbalas jasa kalian...Amiin...

Apa-apa pun Korang
Layan Je...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...