Thursday, May 19, 2016

Jalan -Jalan @ AEON Shah Alam

Assalamualaikum....
Ini cerita tertunggak aku....banyak kejadian yg menyedihkan berlaku didalam hidup aku...
Hari ini aku kuat kan semangat untuk menulis balik semua cerita ini...
Ini kisah kami sekeluarga ke AEON Shah Alam...baru saja dibuka...
tapi aku memang amat teruja ke sini...kerana konsepnya pasaraya nya yang santai...boleh jalan-jalan, tempat makan pun banyak...banyak disediakan kerusi untuk kita berehat setelah penat berjalan...maklum la AEON Shah Alam amat besar...tak habis aku pusing hari tu...
Sementara ni parking masih lagi percuma...tak pasti la bila akan dikenakan bayaran.



Ada Musim Autumn 

Musim Salji...bukan kat rumah 4 musim tu ye...

Cantik kan semua pemandangan disini...
yg amat aku teruja ialah bunga anggerik nya yang sangat cantik...dari pasu kecik sampai la pasu besar..tp bunga plastik la ye...sesuai dengan jolokan Shah Alam Bandaraya Anggerik kan...
hehehe...Apa-apa pun Korang
Layan Je...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...