11 April 2023

Menu 17 Ramadhan 1444H @ 08/04/2023

 Salam Ramadhan....
Hari ni hari sabtu... Lepas je hantar Nadia kerja. Aku, Kak Ani dan Emma terus ke Rakan dan juga Eco Sri Petaling...Dapat la membeli bahan bahan nak buat cookies.... Balik rumah dah tengahari...
Penat...aku lelapkan mata kejap... Bangun lepas asar mula la aku masak menu berbuka...
Memang dari pagi lagi aku nak masak sardin masam asam pedas... Selalunya asam pedas ni memang lauk kegemaran suami dan anak anak..... Tapi aku guna ikan sardin tin je... Takde pun daun kesum, bunga kantan, tomato. Aku masak apa yang ada dalam esbox aku tu...



Ikan sardin masak asam pedas campur bendi...

Keropok lekor...yang ni aku kukus elok lembut

Ayam goreng
Berselera diorang makan... Lama tak makan asam pedas katanya...
Alhamdulillah... Jangan lupa bersyukur ye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...