15 April 2012

Alif @ Iphone baru....

Hari minggu mmg layan blog or fb mmg syok...nak2 akak takde kt umh..dh balik ke AKSB...pastu lak Alif n Fatahul main kt luar....aman sikit...nk buat ape erk...kerja umh dh beres....k la...layan fb...tgk2 fb Fiza...ape yg dia jual skg ni...produk baru yg aku belum rembat lg...
ermmmmm....lawa gk iphone ni.....aku pun msj Fiza....
Aku : ipad ni mcm mn rupanye...
Fiza : iphone ke?.....
Aku : a'ah.....(dlm hati ipad n iphone pun x tau bezanye...malu aku Fiza : oooo...yg tu mcm button dia tu muzik2 jek....ada lagu2....ko nk ke.....
Aku : k la...aku nk 1 utk Alif....
Aku pun terus trf ke Maybank2u....
esoknye Fiza pun kirim iphone tu dan selasa aku terima...


Ni la rupanye...cantik kan..cam betul jek...

"aunti Fiza...Alif dh jdk model promote iphone...takde ape2 ke...."

Ni la pa'el Alif...kot bergambo jek mesti buat peace your....

pada hr jumaat minggu pertama...akak balik dari AKSB...ingat nk kenakan akak...coz dh janji nk beli hp baru utk dia...
bila balik kerja tny akak.....mama ade beli hp baru utk kakak...ala org dh tau tu hp Alif...tgk button2 pun dh tau...x kan la ade gambo biri2...itik....
so korang layan je la....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...