28 January 2013

Canon IXUS 220 HS - Hadiah Dari Bos Tersayang

Pada 25/01/2013...pagi-pagi aku nak pergi kerja...dah la aku lambat..aku terlupa yang Alif hari ni tak sekolah..cuti...haish....penat2 je pegi ke sekolah...patut la pintu sekolah berkunci...lepas tu naik semula ke atas hantar Alif ke rumah umi..aku bergegas turun...p kat parking motor...adoi....motor ni kenapa lak jem tak leh start...aku dh lambat ni...ok call Nadia suruh turun ke bawah...ambil helmet dan baju sejuk aku...malas lah nak naik teksi bawak barang-barang tu...
Aku pun terus ke bus stop...naik teksi ke tempat kerja...Bos tak masuk hari ni...Madam je yg ade kt ofis...ada la note yg bos letak atas meja aku...ok la aku settle kan note yg bos bagi tu dulu...pastu aku pun buat la kerja-kerja tertunggak aku tu...maklum la 23/01/2013 aku kn EL...24/01/2013 lak PH...pastu dalam pukul 5.00 bos dah balik dari seminar...
Bila dah petang HB pun dah sampai nak ambil aku balik...tiba-tiba bos panggil..
"Shima...masuk sekejap..." ala nak marah aku ke dlm hati berkata..aku pun masuk dalam bilik...
"This camera for you... seriously...no need to pay... ya...just for you...no need to pay..."
Yahoooo...." that day u cakap camera u rosak kan..so I ganti yang ni..."
OMG....thanks bos...walaupun selama ni aku bekerja tanpa mengharapkan apa-apa pemberian...bak kata orang...orang memberi kita menerima....
Camera yang aku dapat Canon IXUS 220HS bos cakap harga lebih kurang RM500 la...
Apa-apa pun korang 
Layan Je....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...