Sunday, January 27, 2013

Ceramah Imam Muda Asyraf

Walaupun cerita ku banyak yg dh basi...aku jarang update on the spot...aku mmg malas...nak2 skg ni camera Panasonic aku tu buat hal...Malas nak shoot gambo guna HP...dh la HP aku tu tak canggih...
Pada 22/01/2013...lepas je solat Magrib...kami ramai-ramai ke surau Al-Amin ada ceramah Imam Muda Asyraf..org nye mmg sempoi masa tu...tapi aku tak dapat mendengar dari atas surau...konon-konon datang je nak naik ke atas..."Shima...cepat bungkus nasi tu masuk dalam plastik.." Ina sape aku...ala aku baru nk layan ceramah tu...ala ko dengar je dari bawah...pun boleh...ye la ya la....aku pun buat la...sampai siap ceramah, sambung sembahyang Isyak...siap bagi-bagi nasi kt para jemaah yang hadir...aduh....nasi tak cukup pulak...maklum la kali ni ramai betul yang hadir...salunye tak la macam tu sambutannya....penuh surau...dalam dok aku berkemas-kemas tu...kakak lak call aku...knp dia call aku....???????
Aku terus balik ke rumah tanpa mengambil botol air Avent Alif...sib baik tak hilang...Mahal tu....
Apa-apa pun...
Layan Je....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...