Thursday, December 12, 2013

Alif Demam La Pulak

Salam Semua...
Cite weken aku lg...ahad tu kemain happy Alif main kucing....
tup tup mlm demam...aku bg je dulu ubat yg ade dlm fridge...bg mkn ingat kan dh ok...
so senin aku p kj la mcm biasa...pastu cal umh tghr..Fatahul kata Alif muntah...
erm...nk cuti Penny lak cuti hari ni...aku suruh je la HB balik awal..jg Alif...dgn kakak n abgnye mmg x blh nk hrp la...balik je kj...aku tgk..Alif dh mandi...siap letak sapu tangan kt dahi...
Lepas je hbs tgk cite PISA (cite wajib...hehehe..) terus p Poliklinik Kita kt Angsana Hilir...
Balik umh...banyaknye ubat...

 ni la ubat-ubatan...

Alif mood sakit....merenggek jek...

Esok nye aku whatsapp je kt bos...I EL today...hahaha....
dok la aku 1 hari kt umh menjaga Alif...alhamdulillah...Alif dh ok...
Esok pagi (11/12/13) bos whatsapp kat aku...
"G Morning..u work today...Auditors is coming"...
ye...aku tau la auditors nk dtg hari ni...tu psl aku kj....
so hari ni dh hari ke 2...esok last day auditor nk audit...yahooooo....merdeka...hilang dh serabut otak aku ni...hari ni auditor cakap so far so good...alhamdulillah....
Apa-apa pun
korang Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...