20 December 2013

Big Apple....Yummmyyyyy...

Salam Semua...
Balik je kj hari ni...ajak HB pegi  Tesco...
Ok je...HB ajak p Tesco Shah Alam...disebabkan jln jem..biasa la hari jumaat mmg mcm ni la jln2 di ibu kota ni..pegi Tesco Cheras a.k.a Taman Midah je la...lg pun dekat je ngan umh...
Lepas beli barang-barang yg dihajati....
turun je eskalator tu nampak donut Big Apple....yummyyy.....dh lama nk beli ni...
aku belum penah mkn lg
so apa lg serang la kaunter dia....mcm2 jenis dan rasa ada....mula2 aku beli 6 ketul...
aku punya mcm biasa la donut cheese....pastu Nadia nk Dark Chocolate Oreo...so tambah lg 2 ketul...
korang tgk la ni...jgn terliur pulak....

 Ni Nadia n Fatahul punya..

 ni la antara variety donut yg aku pilih

ni aku punya...
harga each donut ni cuma Rm2.50 saja...murah kan...
lepas tu kami mkn donut ni kat Nana Cafe Bandar Sri Permaisuri..
aku melantak nasi goreng ayam, Nadia lak keo teow goreng, Fatahul lak mee goreng, HB lak nasi + kari kambing...Alif apa-apa je la yg kami mkn...
so kekenyangan sangat....balik umh layan MLM....
Apa-apa korang 
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...