Friday, February 20, 2015

Happy Birthday To My Hubby @ 17/02/2015


Hari ni Birthday my hb...balik je kerja mesti la nk celebrate kan..lg pun hari ni last day kerja..pastu cuti panjang sempena CNY la kan...syoknya....
sebelum nk p makan...aku ajak hb p Pustaka Rakyat kt BB Ampang...nk ambik sekali member card hari tu..sambil-sambil nak cari novel terbaru (bg aku la, pdhl dh lama dh novel ni) "Isteri Separuh Masa" yg tak lama lagi akan di tayang kan di Astro Ria dan Maya HD..sbb apa aku sibuk-sibuk nak cari novel ni...coz pelakon ni nanti hero Aiman Hakim Ridza & Heroin Emma Maembong...mesti best kan bekas pelakon PMS kan...cari punya cari...takde novel tu dh hbs...takpe la minggu depan aku beli direct kt Kaki Novel....sambil2 tu layan kt Penulisan2U....
Pastu pergi makan kt Food Court Ampang Hilir...Nadia sibuk ajak kt sini...kot nk ikut kan, aku lebih suka pergi kt Tmn Len Seng je  


 Alif mcm biasa dh moody...ngantuk sgt...masa ni dh nk dekat 9.00 lebih...dh time tido kan...

 Tunggu makan...

 Aku n Alif cuma makan Mushroom Sup + Fries je...sbb apa aku mkn tu jek...coz b4 keluar umh td aku dh bedal naso goreng...ngih...ngih..ngih..

 Chicken Chop for My HB n Nadia..


Char Keo Teow Kering...yg ni utk Nadia gk...kuat tul lantaknya...

Alif dgn Milo Tabur..hbs berterabur dibuatnya....

To my hb...Selamat Ulangtahun...moga dimurahkan rezeki dan di panjangkan usia dengan kesihatan yg sempurna....
Apa-apa pun Korang
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...