22 October 2016

Kenduri Tahlil & Doa Selamat @ 16/09/2016


Assalammualaikum...
Lamanya tak mengupdated blog kesayangan ku ini...maklum la kadang2 terlampau sibuk...disebabkan kerja dan juga tugas-tugas yang lain...
Sebenarnya banyak cerita yang nak aku kongsi kan disini...in sha allah aku akan mula kan 1 persatu ye...jgn jemu untuk mengikutinya (jgn perasan la...heheheh...)
Hari ni bersempenan cuti 1M aku merancang untuk membuat kenduri Tahlil dan Doa selamat...
tak buat besar-besaran pun cukup sekadar sepupu sekeliling rumah jek....
Imam yang mengetuai bacaan yassin dan tahlil kali ni ada lah anak ku sendiri...

Imam : Muhammad Shafiq Fatahul
Sek : Maahad Tahfiz Wal Qiraat Addin 12, Kampung Changkat Chermin.
Umur : 14 tahun

tutup muka...malu la tu sambil diperhatikan oleh along nya 

Mak & Kak Bedah..

Sepupu-sepupu yg lain..

Sepupu - sepupu lagi..

Sandwich telur...

Disebabkan kenduri diadakan selepas solat azar....aku plan buat la minum petang...simple je kan

Antara juadah yang mampu aku sediakan...
Ada juga yang sedekah kan kuih....
Terima Kasih semua...

Bubur kacang hijau + durian...
Alhamdulillah...cukup semua makanan walaupun ada makanan yg express hbs dulu....
Terima Kasih pada yg sudi hadir...
In sha Allah jika ada masa, diberikan kesihatan kita buat lagi ye....
Apa-apa pun Korang
Layan Je
Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...