Wednesday, February 29, 2012

Jalan-Jalan @ Kuala Selangor

Pada 7/2/2012 aku buat planning pegi jalan-jalan kt Kuala Selangor. sambil-sambil naik tren kt Bukit Melawati....Memang indah pemandangan kat situ..w/p ini bukan kali pertama aku kesana bersama-sama keluarga...actually tak tau nak pergi mana masa cuti hari tu...nak p jauh-jauh takut tak sempat pulak nak balik ke rumah, mana nak bersiap sambutan hari jadi Alif n htr kakak balik ke AKSB...Setiap kali berkunjung ke sana pasti ada yg sudah berubah....kawasan persekitan dibawah Bukit Melawati tu la...monyet-monyet kat situ semuanye jinak2...tp aku harus berhati-hati jugak...mana boleh percaya..maklum la binatang mana leh baca isi hati dia...
lepas turun dari tren tu...terus aku ajak hubby pergi menikmati air kepala pandan kt Pasir Panambang...memang sedap...Nadia lak bersunggut.."mama ni takde benda lain nak makan ke...balik-balik minum air kelapa..."
Masa kt situ bukan je air kelapa...ade laksa n mee jawa...
aku n Fatahul layan laksa....tp x la sedap mana pun aku rasa...
Hubby n Nadia layan mee jawa...yg ni mmg sedap...w/p kuah dia cair....tp padan la dgn harga yg dikenakan...
kat sini ade la sikit gambo yang aku ambik...korang layan je la...

kat umh lg...belum lagi bertolak

Q...tunggu tren sampai...tgk...Alif buat ape tu


Alif dipaksa suruh bergambar dgn monyet....tp dia takut...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...