Wednesday, February 29, 2012

Happy Birthday Alif....yg ke 3



Happy Birthday baby...w/p birthday Alif jatuh pada 8/2/2012...aku terpaksa advance kan sehari iaitu 7/2/2012...sbbnye hari tu ialah cuti thaipusam...kebetulan hari ni kakak akan dihtr balik ke AKSB....lg pun esoknye aku nk kena kerja dah...so bila nak sambut kan....so masa pergi ke Kuala Selangor sembat la beli sebiji kek untuk Alif....."Alif nak kek apa...Alif nak kek upin ipin..." tp sayang kedai yg jual kek tu dh hbs lak kek upin ipin..."kek emon la mama"
ok...."yg ni 1 erk....tulis macam ni.."
selain dr kek nak beli apa....nak masak mmg tak sempat dh...
so beli mc d je la....makan....drive thru....
drive thru jela....lg pun Alif dh tertido kepenatan...dgn pamper yg dh lenjun...1 hari x ber tukar lagi...
ish...ish..ish...teruk betul....
mama wish moga Alif sihat, cepat besar, bijak dan menjadi anak yang baik untuk semua orang.....
samapi je kt umh terus sambut, potong kek...mkn lebih kurang n bergegas pulak ke AKSB untuk htr kakak balik asrama.....
Hadiah.....mama beli kan kek & mc d je la kan...abah belikan basikal utk Alif...
Umi bagi baju n kete kebal.....Alif suka sbb teringatkan cite upin ipin...Ehsan main kete kebal kontrol...dilanggarnye askar-askar upin ipin n Jarjit...pastu....Alif akan ikut cara Jarjit cakap..."ish...........tak guna" n ketawa mengekek-gekek...
Kek besdayAlif ade katun "emon"


Acara potong kek

Posing sikit...muka nmpk keletihan..

nak makan pun sempat tgk kamera....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...