06 February 2012

Spaghetti Mudah


Satu hari aku balik kerja hr jumaat tu...terfikir apa nk dimsk erk...aku nk yg mudah simple dan yg penting sedap.....ape erk.....
Setelah berfikir dlm perjalan nk balik umh tu....aku dpt idea nk msk spaghetti yg mudah ni...
tp byk bahan2 yg kurang kt umh ni....
takpe aku cuba ape yg ade kt umh je la...memandangkan hanya aku n Fatahul je ade kt umh kan...
Pada sesiapa yg nk try boleh la.....



Spaghetti mudah....


Menyelerakan....

~~RESEPI KUAH SPAGHETTI~~

2 Biji bwg merah / bombay
1 Sudu cili kisar
1 Sudu sos cili
1 Sudu sos tomato
3 Sudu sos kimball yg dlm botol tu
2 batang sosej
3 batang isi ketam
5 keping nugget ikan
1 sudu mentega utk menumis
semua bahan2 ni dipotong dadu

Mudah je kan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...