Friday, April 18, 2014

JJCM @ Western Food Taman Len Seng

Salam Semua...
Kali ni n3 psl mkn lg.....mkn lg.....fuh....
Ok...actually makan kali ni psl sambutan ulangtahun....tp kirenye belated la...coz nk sambut ari sabtu tak berkesempatan....dan sambung advance birthday for Nadia la...
aku balik je kj ari rabu tu (15/04/14) HB tny nk mkn apa....aku ckp apa2 je la....
Western blh???? blh jek....tp kt mn nk mkn....western yg best...HB kata kite try kt Tmn Len Seng....
Kami pun redah la ke sana...kecuali Fatahul tak pegi...nk pegi sek tgk bulan...huh...mls la aku nk layan...
so kami ber4 je la yg pergi....

 Skg ni jadi trend...kalu kite dok mkn je mesti ada org akan htr otak-otak....1 bakul ada 5 stick or 10 stick..
yang ada 10 stick...hbs licin kami bedal....ni je hbs RM8.00 dh...



 Mcm biasa...sementara tunggu makanan sampai acara bergambar tak kan dilupakan...kuwang...kuwang..kuwang....

 Aku n HB order air tembikai laici...Nadia & Alif air masak....(baru la berjimat cermat kan...)

 Aku n HB mkn chicken chop....sos perang terbaik...tp aku x gemo roti tu la...sbbnye dia x bg roti bun...tu burger mesia jek...RM9.50

 Alif lak American Western Breakfast...RM6.50 jek..

Nadia...Beef Steak....RM13.50...

W/p portion ni nmpk je sikit...masa mula-mula aku tgk cukup ke aku mkn ni dlm hati....tp bila dh mkn...
sana sikit sini sikit...pastu kekenyangan sgt....
hbs je mkn...p tapau nasi goreng kg kt kedai sebelah utk Fatahul....
balik je ke rumah...melopong tgk tv....skg ni nk ikut kan aku mmg jarang mkn kt luar nak-nak lg hari biasa coz masalah parking yg kritikal kt Penara ni...
Apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...