26 April 2014

Sukan Tabika Perpaduan Zone Cheras @ 26/04/2014

Salam Semua....
N3 kali ni berkisar sukan tahunan Tadika Perpaduan Zone Cheras...So mcm biasa la kan....TPK Sri Penara ni dh semestinye zon Cheras..kali ni TPK Sri Penara ni dibawah Team Merah...setiap warna iaitu warna merah, hijau, biru, kuning dan ungu mempunyai lebih kurang 4 buah sekolah...yg dibahagikan setiap TBK iaitu "A" utk murid2 6 thn dan "B" utk murid2 5 thn....
Kali ni syok sikit la sukan dijalankan di Stadium Badminton Cheras...baguskan tak kena panas yg pastinye tak la kotor kan....aku menjadi AJK TPK utk membantu cikgu apa yg patut la...
Meh layan gambo2 kt bwh ni...a bit gambo aku dh edit la...kot tak penuh pulak page ni nanti...silap2 hang laptop aku ni kang...

Dalam kelas....breakfast mkn roti n air ribena.....yum..yum...
tengah tunggu ketibaan bas nk ke sana,,,di sebabkan aku salah seorang AJK...dpt la aku naik bas...n HB aku lak p ngn kete...

Kain rentang....Ala tomei-tomei.....


Cikgu-cikgu yang mengajar Alif...
TQ cikgu...for what you have done for me (Alif) and love all of you

Kami adalah AJK TPK Sri Penara for A & B classes....

Masa tengah senam robik...seronok tgk bdk ni buat....
yang pasti all the parents enjoy it....

Biasala kan aku mmg x sah kalu x snap gambo....ada2 je aku ambik....

Masa ni turn Alif punya games...bawa bola dalam sudu...w/p tak menang...yg penting semangat kesukanan tu penting......Alif lorong sebelah kiri yg kt depan tu.....yg HB aku tu terkial2 nk ambik pic...huh...x jd benda...

ada juga acara ibu bapa...aku masuk letak nama masa tu tak tau nk main game apa...aku cakap kot acara lari dalam guni tak mo la...takut guni tak muat...kot acara pakai kasut teempurung pun tak mo gk...takut just a few step pecah lak tempurung tu.....w/p tak menang...kami still dapat hadiah saguhati.....Tenkiu...tenkiu...

Acara sukan hbs lebih kurang pukul 1.30pm...punya la jem kat luar tu...umh aku punya la dekat...around 6km...blh 1/2 jam baru sampai...maklum la waktu kemuncak....
bg Nadia & Fatahul lak...mereka ada hari usahawan...kebetulan pulak sek men & sek keb pun buat....
so hari isnin ke 3 3 anak aku holiday la ye....
p/s "bos...cuti boleh tak..."
hehehe...kot bos aku baca ni....naya jek....
erm.....apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...