Monday, April 7, 2014

Selamat Pengantin Baru Syahindah & Syahrol @ 06/04/2014

Salam Semua...
Kali ni berkisar pasal kenduri kawen pulak la yek...Ank buah suami aku....ank along n Kak Saba....
bertempat di Taman Batu Permai....
Seawal jam 10.30am pg aku dh terpacak kt situ...konon nk dtg awal...nk berborak ngn sedara mara yg dh lama tak berjumpa....
meh layan gambo ni...
byk tul gambo yang aku ambik....

 Along n Kak Saba...parents pengantin...





 ni la keluarga kecil ku...bahagia bersama family ni yg sempoi jek....


 Makan adap-adap...tu mak pak pengantin makan sape ganti sambut tetamu ni....

 With Kak Miah n anak2...Iza n Ank2.....

Nadia with 2 cousin Isma & Sapiah
sebahagian dari keluarga kecil ku.....
hbs je mkn dalam pukul 4.00pm kami gerak ke Shah Alam pulak...Nadia sibuk nak pergi ke butik Dear Solehah di seksyen 7 Shah Alam...
Lepas tu gerak ke Masjid Negeri Solat Asar...laaaa kt Masjid Negeri ada jualan la...so b4 solat...p shopping dulu.....
Alif : Abah kenapa orang pompuan solat lamabat
Abah : Mana tak lambat siap bershopping rupanye...(setelah nmpk kami keluar bwk beg plastik)...
geh...geh.....jgn mare ye...

 Korang nmpk kn kt belakang aku tu...byk gerai-geraikan....

Lepas tu gerak ke KFC Kota Kemuning pulak...mlm ni dinner KFC je la...
OMG no water pulak....lap2 je la tgn....
lepas tu bergerak pulang dan berhenti solat magrib di R&R KESAS.....
dan terus balik ke rumah dengan kepenatan....
Apa-apa pun Korang
Layan Je....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...