Tuesday, October 20, 2015

Happy Belated Birthday To Fatahul @ 05/10/2015

Assalmmualaikum...
Happy Belated Birthday Adik
Mama wish May Allah Bless You Ever And Ever...Mama Love You So Much...
...Maaf lambat celebrate ye...maklum la 5hb tu jatuhnya hari isnin kan....
Hari ni 11/10/15....outing lagi...dikesempatan ini aku ingin membuat sambutan kecil-kecilan untuk Fatahul....Selepas ambil Fatahul di sekolah....singgah sebentar di Tesco Bandar Sri Iskandar....konon-kononnya nak cari kek kat King Confectionery....tp takde yg berkenan...jd sebelum tu pergi ke Billion dulu...sbbnya Fatahul sibuk nak kan sport Shoe...
Lepas tu kami makan tenghari...perut dah lapar ni....
Habis je makan...kami terus ke Ipoh...Taman Bukit Klebang...ke rumah sepupu ku....
Sampai je...aku ajak sepupu cari kek...Zana bawak aku ke mana erk...lupa la aku...aku bab2 Ipoh mmg fail...nama je org Perak...mmg out la aku masuk Ipoh town...hahahaha......






Sepupu Fatahul : Along and Angah..




Antara juadah...

Alif and Aizat with small cupcake...

Dalam pukul 4.00 ptg kami terus otw ke MTQ...hantar Fatahul balik...masa tu jumpa dengan Kak Bedah dan juga Mak...
borak-borak..tengok jam dh nk pukul 7.00 malam...kelangkabut balik...
sampai je KL jam 12.30 malam....
Apa-apa pun Korang
Layan Je....
Wassalam.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...