Tuesday, October 20, 2015

Sempena Sambutan Hari 1 Malaysia pada 16/09/2015

Assalammualaikum...
Maaf diatas kelewatan n3 kali ni...
Maklum la aku sentiasa sibuk dihujung minggu...ada saja aktiviti disamping bila penyakit malas melanda...mmg takde idea nak menaip...
Ok la...kali ni berkisarkan pada Sambutan Hari 1 Malaysia...
Slogan kita utk tahun ni
 "SEHATI SEJIWA"
pihak KRT Sri Penara Fasa II dikehendaki menganjurkan aktiviti sukaneka...sebelum bermulanya acara...mmg kami warga ajk KRT berbincang....sebaik mungkin..
dan tiba lah hari langsung....

Aku dibahagian pendaftaran...
Kiri : Kak Ros, Ezan, Me, Emma
Belakang : Fairuz


Gambar mmg berterabur disebabkan semua gambar adalah ehsan dari kawan2...coz bateri kamera aku kong...lupa nk caj...
ni acara bawa bola pingpong dalam sudu.....
Abg Pian kata masuk je.....untuk memeriah kan acara....

Alif cuma masuk acara mewarna bagi ketogeri 6 tahun 
Even mama handle sukaneka..anak sendiri pun tak masuk...
huhuhuhu.....

hamper....buat syarat jek...hadia h tetap sama...




Alif ditinggalkan didalam dewan Surau Al-Firdaus...
nanti dah siap datang kat khemah ye...mama ada kt situ....

Kawan sekepala...

Standby.....

Ready....n Go.....



Kak Yati, Kak Fauziah...

Abg Pian & Abg Atan...

Barisan Depan : Ezan, Me, Emma, Kak Fauziah
Belakang : Kak Ros, Kak Yati, Abg Pian, Ramlee
Belakang Sekali : Ayub n Abg Atan..



Alhamdulillah...semuanya selamat...walaupun ada suara-suara yg mengatakan ketidak puashati terhadap kami....kami redha je...kita tak mampu nak puaskan semua pihak....
janji kita dah buat yg terbaik.....
semoga KRT Sri Penara Fasa II lebih sukses, sepakat dan muafakat.....
Malam harinya pulak ada ceramah dari Dato Ustaz Kazim Elias....
Apa-apa pun semua aktiviti itu lebih mengeratkan hubungan kami warga Sri Penara....
Korang Layan Je....
Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...