03 March 2016

Jalan Jalan @ Laman Seni Seksyen 7 Shah Alam

Assalammualaikum...
Lama sungguh tak mengupdate blog ni..mesti ada yg tertunggu-tunggu cerita seterusnya dari blog kesayangan ku ini (Jgn perasan la Cik Shima Oiiiii) hehehehe.....
"Selagi Nadi Ku Berdenyut" selagi itu lah aku akan terus menulis...
adakalanya ia ku jadikan rujukan pada diri sendiri atau boleh berkongsi bersama pengemar blog...
Mungkin ramai yg dh tahu pasal Laman Seni kat Shah Alam...ada 2 tempat
1 di Seksyen 2 dan 1 lg di Seksyen 7
Lokasi sangat mudah....bila kita ke Seksyen 7 boleh nampak sign board dh....tp dimana erk Seksyen 7 tu....
korang tau Jakel Shah Alam kan....so itu lah Seksyen 7....hehehe...sebut Jakel mesti tau kan
Masuk kat sini takde bayaran..free jek...
Aku p kat sini pagi2 lg lepas sarapan...jadi org tak ramai...seronok nk buat pelbagai gaya...kot ramai org malu....hehehe..
meh layan gambar yg aku ambil ni...





 ada org kat dalam tak...aku kat luar ni..

 sejuk

 konon nk jadi cameraman la tu...

 eh...toilet ni berkunci pulak

 jom la kita main...



 Alif main teng teng...

 di perkarangan Masjid Shah Alam...


 Alif Ba Ta

 Seram nya...

Jaga lah kesihatan paru-paru anda...

ini saja la serba sedikit gambar yg diambil...
kalau korang rasa lebih teruja lebih nak melihat dengan lebih dekat...mari la ke sini...
tak rugi datang kesini....org yg melukis ni mmg jiwa seni..tak mcm aku jiwa kacau...
hahaha....
Apa-apa pun Korang
Layan Je...
Wassalam...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...