Thursday, March 3, 2016

Berbasikal @ Taman Botanic Putrajaya

Assalammualaikum...
N3 kali ni pasal berbasikal di Taman Botanic Putrajaya..
Pertama kali ke sini...kali ni pergi dengan kawan-kawan....sebabnya aku tak tahu nk ke mana cuti hujung minggu...Masing-masing kena bawa bekal dan makan bersama-sama...
Anak2 kami suruh mereka beratur untuk mengambil basikal...
Untuk 1 jam sewa hanyalah RM4.00...
Kita kena isi borang yang disediakan....sekiranya kita pulangkan balik basikal tu lebih dari 1 jam kita dikehendaki membayar untuk jam yang seterusnya iaitu RM4 untuk setiap jam...
Mudahkan...
Mula2 ambil je 1 jam...lepas tu kalau nak topup kita topup je tak payah nak ambil terus 3 jam gitu...
Ok...bila sampai je apa lagi acara makan-makan la...org sibuk joging tp kami melantak je dulu...
hahahaha...

 Antara kawan-kawan yang pergi...
Dayang & Family
Nurin & Ank2
Me & Ank3


 Antara juadah yg kami bawa
Me - Sandwich telur & Roti Sardin (masin inti tu)
Nurin - Bihun Goreng & Sosej
Dayang - Nasi Kuning & Sambal Ikan
Air masing-masing bawa..

 
 Sebelum memulakan expedisi kayuhan....
Selfie dulu...




 Fatahul & Hafiz

 Me & Nurin..

 Ada jambatan lagi...pemandangan yang cantik dan mendamaikan...

Lepas balik dari kayuha...fuh...mmg letih...tp seronok sangat...
Lain kali blh datang kesini lagi kan...
Dalam jam 12.00 kami dah balik..
Masing-masing keletihan....
Apa-apa pun Korang
Layan Je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...