Thursday, March 3, 2016

Jalan-Jalan @ Zoo Melaka

Assalammualaikum...
Bersempenan cuti Hari Wilayah baru-baru ni..kami ke Melaka lg...
Jangan muak baca cerita aku ke Melaka lagi..
Kali ni kami bermalam di Melaka...dimana lg kalau bukan di Homestay Mas Merah Taman Kenanga
Bukan la aku ke Melaka ni..p Zoo je...ada lagi p tempat-tempat lain..dah selalu sangat aku cerita pasal Melaka kan..so kali ni kami singgah di Zoo Melaka pulak...
Ok untuk harga tiket aku lupa nk ambil gambar...
Dewasa RM15.00 + 6%
Kanak-kanak RM7-8 + 6%  (yg ni tak bape ingat)
 
 Kalau nak diikutkan dh lama juga la tak ke zoo ni...masa tu Alif pun belum ada lagi..
Lebih dari 8 tahun dah kot..










Kalau kat dalam ni ada banyak gerai makanan..so tak perlu bimbang kelaparan...macam - macam ada...
dah memusing 1 zoo ni memang memenatkan...
Ok la...cau dulu...nk ke Banda Hilir pulak..apa lagi pekena Asam Pedas la pulak...
Apa-apa pun Korang
Layan Je...

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...