Thursday, March 3, 2016

Happy Birthday To Alif @ 7, 08 Feb 2016

"Happy Birthday ToYou..Happy Birthday To You..
Happy Birthday To Alif And Aizat...Happy Birthday To You"
Erm....kebetulan harijadi Alif jatuh pada CNY yg pertama...
Aku & Zana bercadang nak sambut harijadi Alif & Aizat...
Kami masak ringkas-ringkas je..dan panggil sepupu sahaja...

 "Selamat Hari Lahir buat Alif yg ke 7 tahun...semoga menjadi anak yg soleh buat mama & Abah..
Mama & Abah sayang Alif..."
w/p Abah takde masa sambutan harijadi ni..

 Disebabkan harijadi Alif & Aizat hampir sama...Aizat pada 4hb kalau tak silap aku la...sebab tu ada 2 biji kek tu...

Antara juadah yg kami masakbersama-sama
Yan - Spaghetti Cabonara, Sosej Goreng
Me - Bihun Sup, Nugget & Fun Fries
Zana - Buah tembikai & Air..
 
 Sukanya Birthday Boy mama...
Korang abaikan bedak bercapuk kat muka tu...
hehehe...



 Alif & Aizat...

 Acara memotong kek...

 Ibu & Anak..

 Lepas je sambutan birthday...
Kami pun berkemas...
Malam ni nak keluar...tp kemana...
korang tunggu...
Apa-apa pun Korang
Layan Je...
 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...