Thursday, March 3, 2016

Jalan-Jalan @ AEON Big Falim Ipoh

Yeah....
Kesinambungan cerita sambutan harijadi...malamnya kami datang jalan-jalan kt AEON Big Falim...
AEON Big ni baru je beroperasi...so x banyak  la lagi kedai-kedai yang buka...
Lepas je jalan-jalan dan membeli barang keperluan...Sepupu aku ajak ambil gambar kt sini...
Ini bukannya lukisan tetapi poster...aku rasa ada sesetengah poster ni macam ada kat Penang kan...
Maaf kalau tekaan aku kurang tepat...
Disebabkan orang tak ramai..seronok la ambil gambar ni..



 Me 7 Aliya...

 Me, Aliya dan ibu nya Zana...



 Buai baik-baik ye...kang jatuh...
hahaha..

 Mana la pelayan ni...dah lama tunggu nak ambil pesanan...

Cantik kan...pada yang berminat boleh la datang ke AEON Big Falim Ipoh ni..
Banyak lagi poster yang ada...x larat nak ambik...
mata pun dah mengantuk...
Apa-apa pun Korang
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...