Saturday, September 28, 2013

Sepupuku Bertunang @ 11/08/2013

Pada hari raya yg ke 4..sepupu ku bertunang kt kawasan Manjoi, Ipoh...so dekat je la..aku se family pg2 lg dh bertolak dr rumah mak aku di Bota terus ke.........ala lupa pulak la kt mn la umh sepupu aku tu...takpe la kot ingat aku buat balik...
tp sebelum tu...aku mmg dh lama tak upload cite2 aku, masakan aku, cuti2 mesia aku...haish...laptop aku slow giler....bagi yg menunggu cite aku...aku akn cuba merajinkan diri utk menaipkan sini ye....
k....berbalik cite cousin aku bertunang tu...nk jd cite bateri kamera aku pulak dh bg warning....nk out la tu...haish....nnt dulu...bg aku ambik pic dulu sekeping 2 keping 3 keping ke...nk guna hp aku mls...aku lebih suka ambik pic guna kamera aku je...
ni je la bape pic yg sempat di snap sebelum bateri aku kong....

 kebetulan pulak...kaler utk brg2 hantaran ni maroon...sama kaler bj raya aku...hehehe..
ni bunga rampai...


buah-buahan....biasa la kan..wajib ada la..


gula-gula pemanis mulut...


ni la tunangan sepupu ku tu...haish...Nadia ni snap gambo aku dr belakang lak...nmpk gemux aku kn...


ni jam bateri dh kong Nadia kata..tu yg blur je tu...

tp apa2 pun korang 
Layan je....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...