Saturday, November 9, 2013

Lunch Hari Ni 10/11/2013

Salam Semua...
Lunch aku hari ni...boleh tahan hebat juga...makan sampai kekenyangan...tp jgn tak tahu pulak...hari ni pecah rekod aku x buat pun breakfast. So malas la nk buat breakfast. Aku pun turun ke bawah nak cari breakfast...tp semua kedai tutup pulak...takde pun orang menjual sarapan....erm...jam dh pukul 10.30 pagi...apa kata aku terus buat lunch je...lg pun masa dh nk tghr dh ni.....aku pun ke kedai la beli apa yg perlu...aku beli daging, sayur bayam, tempe, dan kerang tak lupa juga bahan2 yg lain la...
dan ini lah hasilnye....tadaaaaa.....

 Kerang rebus....fresh sgt....tgk mulut kerang tu terbuka...x mcm aku mkn kt Melaka dulu semua mulut tertutup...
Alif lak....nk sotong....erm...sib baik kecik tak phm lg...

 Daging masak kicap berempah....sedang empuk je daging ni...

 Tempe goreng kunyit

 Bayam tumis udang kering

 Ni lah ke 4 4 menu aku....
Jemput makan semua...

Rasanye mmg berbaloi msk sendiri...dgn bermodalkan RM17.00 ni lah hasilnye...still berbaki lagi....blh sambung utk mkn mlm nnt....Ank3 semua nye berselera mkn hari ni...tak la mcm lauk semalam...simple giler...
Apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...