Thursday, November 13, 2014

Happy Birthday To Me @ 01/10/2014

Happy Birthday to me....
Hari ni genap umur aku yg ke (erm....biar lah rahsia...)
aku berkerja seperti biasa....
pastu ptg sikit Fatahul call aku 
Fatahul : Mama pukul berapa balik..
Mama : Macam biasa la...
Fatahul : Mama, Nadia masak special untuk mama
Mama : apa dia...
Fatahul : Mana boleh cakap, nanti dia marah...
Mama : Ok la...

Balik je umh makanan dh siap sedia terhidang...Nadia kata dia buat sendiri dgn pertolongan kawan2 dia la....Nadia suruh aku mkn dulu....
Rezeki depan mata weh....
 Pasta spiral with bolognese....sedap...

 Bolognese...yg ni Nadia order je...nenek kawan dia yg buat kan...
Rasa...Terbaek Touq....

 Kuih Cara...ni org tu sedekah je...

 Oreo Cheese Kek...sedap...1st time aku mkn...

 Strawberry shake with ice cream vanila....

 Biasa la...mesti ade yg interprem sekali kan...balik sekolah kelaparan kan...
Alif mana ye....?????

 Mcm biasa la kalau dapat hp...aku ambik gambo dia...dia ambik gambo aku....
Patut la Nadia asyik mintak duit kat HB aku...pastu pg2 lg dh pau aku duit.....rupa2nye ni yg dia nk buat...erm...thank you kakak...Mama appreciated apa yg akak buat utk mama...
Love you so much...
so plan HB aku nk belanja makan di tunda keesokan harinye....
aku memilih Pak Li Kopitiam...sbb aku suka mkn kt situ..... 


 Soda Gembira for my HB

 Menu...

 Sabar menanti sambil main intenet...ada Wifi free kan...

 Chocolate Ice for Fatahul n Alif
Neslo Ice For me...

 Golden Fried Rice for HB


 Lemon Chicken Rice...for Fatahul..

 Lemon Chicken Rice for Alif

Chicken Chop with Chicken Rice...
Sedap....puas mkn...
TQ Abang....

Apa-apa pun Korang
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...