Saturday, November 15, 2014

Program Pintar Kreatif Tabika Perpaduan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur 2014

Assalamualaikum....
Cerita hari minggu aku...hari Alif ada program kat Tasik Titiwangsa...malasnya nak pergi..
Balik dari Bukit Tinggi masih penat lagi...dh la semalam kena kerja....
Dah Cikgu Ina paksa gk pegi...katanya tak ada orang...naik bas...free...
ok la...aku ajak Ina sekali....
Macam biasa la kalau Alif tak pegi Danish pun x mo pegi...
bila pujuk akhirnya budak ber2 ni nk pergi...
Seawal jam 5.30am aku dh bangun...masak utk ditinggalkn pada Nadia dan Fatahul...
jam 8.00am kami sama2 turun ke bawah....

 Lepak dulu dalam kelas...Danish & Alif




 Cuaca cantik di Taman Tasik Titiwangsa...





 Tabika Perpaduan ni sebenarnya kena sambut tetamu terhormat iaitu 
Yang Berbahagia Tan Sri Datin Paduka Seri Hajah Zaleha Ismail
Pengerusi Peace Foundation Malaysia
tu yg kena pakai baju mengikut tema Pakaian tradisional tu...

 Selain tu bayk jugak acara bacaan syajak puisi, pertandingan mewarna..
tp Alif apa-apa pun x masuk...

 sebelum Puan Sri datang selfie dulu la ye..



 Cikgu Zira..

 Alif & Cikgu Zira

 Ketibaan tetamu kehormat...



 Diiringi dengan paluan kompang...


 Antara kawan-kawan Alif


 Murid-murid & Cikgu-cikgu

 Anak-anak & ibu bapa...


Hbs je kami pusing2 digerai jualan...
Alif beli pensil Upin Ipin...
Selain tu aku borong air Marigold Peel Fresh...murah bangat sih...
sampai sakit la tangan membawanya...
Dalam pukul 2.00pm bas datang...sampai je umh dh pukul 3.00pm mcm tu..
So apa-apa pun Korang
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...