Tuesday, November 18, 2014

Sarapan Pagi Ini

Assalammualaikum...
Hari aku off..A K A Cuti....kih..kih..kih..
kot dh cuti2 ni aku ambik peluang breakfast dengan kawan aku...Kak Sal..
sekali bagi bj yg Kak Sal order hari tu...
Kami makan kat sini je 
Medan Selera Sri Tradisi Bandar Sri Permaisuri Cheras...


 Alif makan roti canai..sedap sangat cuma RM1 je sekeping..


 Aku dan Kak Sal makan mee kari....

 Habis je makan lepak dulu...dengan Kak Sal sambil Alif main kt playground yg ada kt situ...
lepas tu aku terus balik ke rumah tukar kan baju Alif..coz hari ni Alif ada konvo...
Apa-apa pun Korang 
Layan Je.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...