Thursday, November 13, 2014

Jalan-Jalan @ klia2

Poyo je bunyi nya kan....
Ni disebabkan beberapa hari lagi aku nk pergi ke Bukit Tinggi...
so aku ajak HB pegi klia2 jalan2...tengok tempat tu mcm mn....
kirenye survey la ye...
senang je nk cari....pergi klia2 ni kalau tengok kat bangunan utama tu rupa kita pergi shopping complex jek...kedai sana-sini....mmg cantik dan mengakumkan....
bangga betul dengan klia2 ni....

 Kedai Auntie Anne..
Aku suka makanan dia...

 Kedai coklat pun ada..

p klia2 wajib bergambar disini...
besar sungguh klia2 ni....lepas pusing2 kt situ kami pun meneruskan perjalanan ke PD...
owh ye...parking kt situ dalam 2 jam RM8.00....
sampai je PD...jem teruk...rupa-rupanya ade perbarisan tentera hari tu...
ada pancaragam....
lepas tu kami lepak di tepi pantai batu 10.....
dalam pukul 10.00pm...kami bertolak ke KL semua....
sampai rumah dengan kepenatan...
apa-apa pun korang
Layan Je...










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...