13 November 2014

Majlis Solat Hajat & Restu Ilmu @ SKST @ UPSR 2014

Assalamualaikum....
Lamanya aku tak mengupdate blog aku ni...byk nye cite2 yg nk dikongsikan bersama...blh jem otak nak mengingat kembali semua cerita tu....
Aku mulakan dengan cerita ini...
Majlis Solat Hajat & Restu Ilmu SK Seri Tasik Bandar Sri Permaisuri...
Disebabkan Fatahul akan menghadapi UPSR tak lama lagi (time aku update ni udah lepas la ye)
pihak sekolah telah mengadakan majlis ini untuk kesemua anak murid mereka...
Selepas solat hajat...ada bacaan yassin...alhamdulillah..ramai juga parents yg datang kali ni...
penuh la foyer sekolah tu dengan ibu bapa, murid2 dan juga guru2.....



 Habis je ada ceramah dari penceramah jemputan...seronok juga ceramah yg disampaikan...

 Masa ni ibubapa diminta berada disebelah anak masing2....



Lepas tu acara suapan kismis bermula dan sesi bermaaf-maafan antara murid-murid dan guru-guru dan anak2 dengan ibu bapa...sambil ibu bapa suap kismi...sambil ada back ground muzik yg meruntun kalbu kite mendengarnya...
Masa tu kedengaran tangisan ibubapa, guru-guru dan anak murid...tak terkecuali aku....mmg feeling hbs la....
Habis je aku pun balik ke rumah...
Apa-apa pun mama harap adik sukses didalam peperiksaan yg adik hadapi iaitu...UPSR & UPSRA nnt....
"GOOD LUCK ADIK..."

apa-apa pun korang 
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...