02 October 2013

Donut Coklat

Hari ahad lepas aku buat donut untuk minum petang...aku tanya ank3 ku donut versi apa diorng nk mkn...asyik gula je bosan pulak....versi coklat la mama...
Ok kebetulan semua bahan-bahan tu mmg ade kt umh aku ni..
Apa lg aku pun cari la resepi yg mn sesuai...kdg2 ade resepi yg keras, liat dan sebagainye...aku ambik resepi di blog Emilia Puteri...ok jugak...cuma aku gantikan telu kepada softene....
Donut ni yg lecehnye time nk menguli la kan...pastu perap...pastu uli balik....last sekali br la boleh di canai n diterap ngan acuan donut.


 ni la dia rupa donut aku...

comot-comot je aku tgk :)

2 org bdk yg dh tak sabar nak ngap donut aku....tgk 4 bijik tadi...tinggal 1 je lg...so 1 lg sape ngap...Nadia la sape lg...actually byk ketuk aku buat...tp nk ambik gambo aku tayang la 4 bijik je...nk bg korang terliur la...hehehe...
Apa-apa pun korang
Layan Je.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...