Friday, October 11, 2013

Jagung

Salam Semua....
selalunye n3 aku n3 basi je kan...tp takpe la janji blog kesayangan ku ni berupdate...
ni cite ari jumaat minggu lepas..04/10/13. Balik je dr kj..dok pikir la ape la nk dimsk utk dinner mlm ni..
so sementara nk tunggu lift senggal tu aku tgk ade apek jual jagung....longgok2 atas meja...aku mls nk ambik pot pun...pastu dgr apek tu kata...."jagung mulah....anam bijik lima linggit...."
owh murah dlm hati aku...

Aku  : Apek mcm mn kira ini jagung
Apek : anam bijik lima linggit...
Aku : boleh pilih ke? saya mau yg muda punya...
Apek : bole...sume pun muda....
Aku : Hehehe.....
so balik je umh ape lg...mula la operasi...jagung aku rebus je...sememangnye aku suka mkn jagung...Alif lg la  masa dalam perut lagi suka mkn jagung...

 ni la jagung dia...aku cuma rebus 5 bijik je..

segar kn jagung ni...tu knp gambo kelabu tu...mana taknye..jagung tu panas berwap...kena lense kamera aku...
mesti korang tertanya-tanya...lg sebijik jagung tu aku buat ape kan...
kejap aku cite...
Apa-apa pun...
Korang layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...