Monday, October 28, 2013

Musim Sakit

Salam semua...
peliknya tajuk n3 aku kali ni...salunye musin buah, cuti sekolah, org kawen...
jgn tak tau...sakit ni pun ade musimnya...
tak caya pergi la ke klinik ramai yg sakit...
standard la demam, batuk n selsema...
hari tu aku dilanda sakit tekak yg teramatnye...dekat 3 minggu mcm tu effect sampai ke telinga pun sakit...
minggu ni aku diserang batuk pulak...non stop...sampai perit tekak n dada...
semalam pulak masa balik kerja aku kehujanan...maklumla aku ni merempet pergi kerja...
nk tak nak terpaksa la aku harungi jugak hujan yg lebat tu...
kesian kt ank2 kt umh pulak...
so dlm sakit ni...aku mkn ubat bauk hurix ni...
lepas mkn lega la kejap...pastu jd balik...
jwpnye ni kena p klinik...
takpe la kejap lg aku p klinik sebelum Alif balik sekolah...

ni la ubat batuknye....tiap kali p klinik if doktor nk bg ubat batuk...mesti aku x ambik...sbb aku mkn ubat ni je...yg doktor tu punya buat aku lalaq je nnt...
Apa-apa pun korang
Layan Je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...