11 October 2013

Happy Birthday to My Lovely Mother

Selamat Hari jadi Mama...yg ke 61 thn....
ni cite aku kt kg lg...Hari ni aku kena bawa abah ke hospital..lepas balik dari hospital aku ajak HB singgah di Roti Segar Changkat Chermin...apa lg...nk beli kek la...Mama tanya...korang nk buat apa berhenti sini..aku jwp...saja je nk beli roti yg Fatahul pesan....lepas beli kek tu...aku letak dlm bonet kete...bila sampai umh aku sorok-sorok bwk masuk bilik...
mama tanya tu apa...mcm kotak kek jek...aik...mata rabun-rabun pun leh tau kek ke...
so HB kata skg la...
aku pun bwk kek letak atas meja...mama cepat la potong kek...
sape punya kek ni..mama punya la...kan hari ni hari jadi mama...owh...ye ke...
so mama pun baca doa...dan apa lagi lepas mama potong kek tu...kami pun ngap la...

 ni la kek harijadi mama aku...kek coklat...kek ni murah je RM32 je...sedap berbanding dengan kek kat Mother Kek House kt Ayer Tawar.

 ni kek pertama seumur hidup mama aku...sebelum ni kami tak pernah nak sambut pun...
 Mama tgk sini dulu...

Mama potong kek...pastu kami pun ngap...tp mkn sorang sepotong je...selebih nye mama bg pada jiran-jiran...
Semoga mama panjang umur dan dimurahkan rezeki sebagaimana mama selalu mendoakan aku dan juga keluarga ke....
Amin.....
apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...