27 October 2013

Menjelang Malam Hari Raya AidilAdha 2013

Salam semua.....
ni cerita basi aku...basi bukan kerana aku malas nak update / upload cerita...laptop aku slow ya amat....ampun pak gitu.....so aku pun htr la ke workshop..upgarde jadi 2.5G dah...now dh laju...
takde nk loading loading dh...kos cuma RM141.00 saja..murah jugak la...kalau aku tau murah mcm ni dh lama aku htr...tak la menderita weh bila nk mengadap laptop ni...
K aku mulakan cerita hari raya qurban aku thn ni...thn ni aku x balik kg...sbbnye raya jatuh hari selasa...isnin lak aku masih kerja, ank3 pulak rabu dh start sekolah...
balik je dari kerja hari isnin tu...lepas je magrib aku turun ke surau...tlg msk apa yg patut...kali ni mmg aku x msk juadah hari raya...sbbnye aku x feel pun mcm raya...
So aku pun turun la ngan mamber aku Dayang ke surau...ingat kn kami ni antara org yg terlambat...huh...mn tau 1 ummat pun takde...ye la masing-masing sibuk dekat rumah kan....

 ni mamber aku Dayang.....yg tgh dokong anak tu...sebelah tu la org kuat surau Al- Amin...Kak Ros..

 ni la orang-orang nye...tak ramai pun org yg datang...

dh lewat sikit baru la ade org sikit...kirenye habis org-org surau tu berarak la...
Kak Faizah tgh mengacau sambal tumis sotong kering...
yam..yam...sedapnye...
ni la cerita aku menjelang hari raya gurban...terubat jugak la rindu pada kampung halaman...pada mak, abah n Iqhwan....
so esok kite tengok la mcm mn qurban kt Penara ni...
Apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...