11 October 2013

Happy Birthday to Fatahul

Salam Semua...
Hari ni sabtu 05/10/13 birthday Fatahul yg ke 11 tahun...aku kerja hari ni...sabtu minggu pertama...
hari HB janji nk belanja mkn...so sambut sekali la birthday aku n Fatahul...
petang kami ke Nilai...nk beli tikar kat situ...murah la sikit kot nk dibandingkan ngan KL ni...so sampai je Nilai 3, aku ckp kt HB mkn dulu la...lapar...so kami pergi ke Roti Canai Layan Diri Tampin...
mmg selalu kami ke Nilai 3 mesti mkn kt situ...
Makanan kt sini murah je...sekeping roti canai cuma RM0.70 sekeping...nasi lemak bungkus daun pisang cuma RM1.00...murah kan....aku mmg suka mkn kt kedai2 yg murah mcm ni...hehehe...

 "Alif tgk sini..." Alif tak suka sbb tgh syok mkn...Alif blh hbs kan 1 1/2 keping...tp kurang-kurang pun 1 keping mesti hbs punya...roti canai ni tak liat mcm sstgh roti canai kt kedai mamak tu..

Korang nmpk kn....Layan diri...so syok kan...kita blh tambahkan kuah ke sambal ke lebih-lebih...
(kot tokey kedai ni terbaca blog aku yg x bape glamer ni...ingat ye sy mempromosikan gerai anda)
Lokasi kedai ni senang je...dalam pasar Nilai 3...bukan medan selera tu ye...
Lg 1 sebelah je ngan surau...so senang la...lepas je mkn2...blh terus ke surau berhampiran...

Yang tak syoknye...ni la makan-makan yg HB janji kan...
Huh.....tak suka....
So nk mengembirakan hati Fatahul....masa OTW balik ke KL aku singgah di McD highway sungai besi...ala yg dlm petronas tu dekat ngan astro tu la...
so gambo McD aku x sempat nk snap...
dpt je McD tu terus ngap....
Mcm biasa la skg ni tgh menperkatakan McD GCB kan...yg tu la aku order...
Apa-apa pun korang
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...